Galerie zavřeny, co dál s nakupováním?
Žijeme ve velmi specifické době s mnoha omezeními, která více či méně invazivně zasahují do našeho života. Nastává nejrušnější nákupní období roku. Black Friday, Vánoce nebo Silvestr jsou jen některé příležitosti k nakupování. V době, kdy se 99 % obchodů s obuví nachází v nákupních centrech, musíte přemýšlet, jak tento problém vyřešit. Odpověď je samozřejmě jasná - internet, zde je několik našich tipů pro tyto těžké časy.
Dimenzování
Internetové obchody s obuví mají v drtivé většině na svých stránkách tabulku s délkou vložky, ale nezapomeňte, že bota není stejná. Před nákupem změřte délku stélky ve své botě a porovnejte ji s délkou na webových stránkách. Věnujte pozornost střihu boty, který může mírně ovlivnit výsledek. V krajním případě si můžete vybrat možnost online chatu s konzultantem nebo se obrátit na zákaznickou linku. Není se čeho bát, je to jejich práce a problém by měl být rychle vyřešen.
Fotografie obuvi pořízená na nohou
Našli jste na webových stránkách boty svých snů? Nezapomeňte, že fotografie produktu se může výrazně lišit od toho, jak bota sedí na noze. Politika mnoha internetových obchodů samozřejmě neumožňuje zobrazovat tento typ fotografií na hlavní kartě obchodu. V dnešní době má však každý obchod svůj profil na Facebooku nebo Instagramu. Právě tam uvidíte reálné fotografie oblíbených modelů bot, navíc je tento typ sociálních médií skvělou základnou slevových kódů a akcí, o kterých jsme neměli tušení.
Skryté propagační akce
Internetové obchody jsou nalezištěm specializovaných slev. Slevové kódy pro newslettery a registrace zákazníků jsou jen začátek. Ve výše zmíněných sociálních médiích na nás čekají akce spojené se spoluprací s influencery a speciální výhodné slevy. Se správnými znalostmi lze cenu obuvi snížit až o 30-40 %, a to za cenu několika okamžiků strávených na fanouškovské stránce nebo profilu společnosti na Instagramu.
Doprava zdarma
Po správném výběru obuvi se podívejte na možnosti dopravy v obchodě. Ve většině z nich můžeme kromě výše uvedených slev získat dopravu zdarma. Na první pohled se jedná o malou úsporu, ale když sečtete několik takových objednávek, můžete být jen pozitivně překvapeni. Doprava zdarma bez minimální ceny je v podstatě neslýchaná, ale hranice začínají na 150 PLN. Tato částka odpovídá průměrné ceně jednoho páru bot, takže by neměl být velký problém ji dosáhnout.
Shrnuto a podtrženo. Nakupování online může být mnohem příjemnější než v přeplněných nákupních centrech. Když má obchod uspokojivý servis a aktuální sociální média, můžeme si připadat jako ve stacionárním showroomu. A skryté slevy a doprava zdarma vám ušetří další peníze.