Obuv Black Friday 2020
Černý pátek je nejžhavějším nákupním dnem v roce. Samotná myšlenka prodejního dne těsně před Vánocemi se objevila na počátku 21. století ve Spojených státech, o chvíli později tato tradice ovládla téměř celou Evropu. Každý rok se spousta lidí těší na jedinečné akce a slevy připravené pro tuto příležitost. Slevy a rabaty jsou již omezeny na kreativitu značky, pro kterou je to často nejvýnosnější den v roce. Dnes se podíváme na nejoblíbenější slevy a propagační akce dostupné online. To je pozoruhodné, protože trh s obuví je na třetím místě, pokud jde o ziskovost Black Friday.
Procentuální sleva na zlevněný sortiment
Právě výše uvedená sleva je pro spotřebitele nejvýhodnější.Slevové kódy, které překonávají cenu již zlevněné obuvi, nám nakonec přinášejí největší úspory. Tento propagační model je však často poněkud skrytý a uvedené ceny je obvykle nutné překonat ručně pomocí speciálního slevového kódu. Jako příklad takové slevy uveďme letošní model bot Filippo. Běžná cena je 279 PLN, zatímco akční cena je 119 PLN. U posledně jmenované slevy použijeme slevový kód -20 % a nakonec dostaneme částku 95 PLN. Sleva tak dosáhla 65 %, takže naše podzimní boty nakonec koupíte za rekordně nízkou cenu.
Obecná procentuální sleva
Během oblíbeného Černého pátku je běžnou slevou, kterou obchody s obuví uplatňují, všeobecná procentuální sleva na celý sortiment. Obvykle se nevztahuje na dříve zlevněné produkty, které často v konečném důsledku nesplňují požadovaná očekávání zákazníků. Pokud je v nabídce uvedena sleva 30 %, jedná se o fixní slevu, která nemusí být vždy vyhovující. Tyto slevy mají často i druhý účel, a to záměrné zvyšování cen před samotným Černým pátkem. Před unáhleným nákupem nového módního modelu obuvi vám doporučujeme zjistit, abyste se nenechali zlákat jen prázdnými čísly.
Koupí produktu získáte další za poloviční cenu
Tento slevový model je také velmi častou záležitostí, která láká masu potenciálních zákazníků internetového obchodu k nákupu obuvi z nových kolekcí. Podle průzkumu se však jedná o velkou manipulaci, protože pouze 12 % nakupujících má reálný zájem o levnější druhý pár. Ale když už máme v košíku tento model a další bude levnější až o polovinu, proč ne. Například pár bot, o který máme zájem, bude stát přibližně 150 PLN, druhý model bude stát úplně stejně. Celková cena po slevě bude 225 PLN místo 300 PLN. Celková sleva je pouze -25 % z maloobchodní ceny, což zkrátka neklape.
Černý pátek není nic menšího než skvělá příležitost k nákupu nových podzimních bot. Nesmíme zapomínat na zdravý rozum, abychom se nesekli na slevě výhodné jen z hlediska obchodu. Je dobré hledat osvědčená řešení, například slevu na již zlevněné boty. Tento propagační model je relativně bezpečný a měl by zaručit rozhodně nejlepší cenu.